STANOVISKO k problémom s TV službou

4 júl, 2017
Problém sa vyskytuje len občas a len na niektorých zariadeniach preto je jeho odstránenie mimoriadne náročné. Naši technici sú v neustálej pohotovosti a snažíme sa problém lokalizovať, čo sa žiaľ zatiaľ nepodarilo. Prosíme preto aby zákazníci ktorí problém evidujú tento čím skôr hlásili na čísle 02 / 20 20 20 20 v akúkoľvek dennú či nočnú hodinu, do hlásenia uviedli čo najpresnejší čas výskytu problému , presnú stanicu (JOJ alebo JOJ HD) a či sledovali „živé“ vysielanie alebo „archív“. Taktiež by veľmi pomohlo, keby tí trpezlivejší zistili, či je problém na „tom istom mieste“ ako v živom vysielaní tak pretočením z archívu. Významne tým pomôžete pri lokalizácii problému a jeho čo najskoršom odstránení.

Ďakujeme za pochopenie, trpezlivosť a tolerantnosť – veľmi nás tento problém mrzí – verte že viac ako vás – našich zákazníkov, pretože si zakladáme na tom, aby sme vám poskytovali čo najkvalitnejšie služby a tento problém nás drží v práci 24 hodín denne 🙁

Chápeme tiež vášnivé diskusie, avšak tieto riešenie problému nijak neurýchlia možno práve naopak – len zvyšujú už tak napätú situáciu, ktorú zo všetkých síl riešime.
Komentáre